אם טרם רכשת דירה משלך, כתבה זו היא בשבילך!

אם חסכת לפחות 200,000 ש"ח, את/ה כבר יכול/ה לעשות מעשה.

לפי כתבת YNET, אביטל להב, מ- 03.04.13 – ירושלים: 10,000 דירות רפאים מחכות לשר שיעז "…מדיניות שיווק קרקעות לכל המרבה במחיר, שיווק קרקעות איטי שאיננו תואם את הביקוש, והיעדר עתודות קרקע להגדלת כמות יחידות הדיור בעיר (ירושלים) הביאו לעלייה משמעותית במחירי הדירות והשכירויות בעיר", כותבים השניים (עופר ברקוביץ' וחנן רובין ממועצת העיר ירושלים) לארדן וללפיד…"

פועל יוצא של עליית המחירים הוא שמשקיעי הנדל"ן מעוניינים להגדיל את התשואה על ההשקעה שלהם ובהתאם לכך מעלים את מחירי השכירות.

העובדה שתושבים רבים חיים בשכירות, כיוון שאין באפשרותם לרכוש דירה משלהם, משאירה למשקיעי הנדל"ן קרקע פוריה להגדלת רווחיהם, ודירותיהם אינן נשארות ריקות.

מי שטרם רכש דירה מפסיד פעמיים, לא רק שרכישת הדירה המיוחלת מתרחקת ממנו, והחיסכון שחסך בדם ויזע מאבד מערכו, אלא שבנוסף, הוא משלם יותר עבור דמי השכירות, מה שמקטין את יכולת החיסכון העתידית שלו.

אם טרם רכשת דירה משלך וחסכת לפחות 200,000 ש"ח – אל נא תתמהמה/י, בוא/י ליעוץ כלכלי ב'נדל"ן נבון'!

כאן תקבל/י תוכנית כלכלית נדלני"ת אישית וכן ליווי צמוד עד יישום תוכניתך במלואה.

בוא/י תהפוך/י למשקיע נדל"ן ולא רק לשוכר/ת דיר/ה המפרנס/ת את משקיעי הנדל"ן האחרים.

להמלצתנו, עדיף לרכוש דירה להשקעה, במידה ואין באפשרותך לרכוש דירה במקום בו את/ה מעוניין/ת לגור.

באופן זה תרוויח/י פעמיים, תחילה את/ה עולה מיד על רכבת הנדל"ן, כאשר הנכס שלך צומח בינתיים ומניב לך רווחים שוטפים בטווח הקצר.

לאחר מכן את/ה מרוויח/ה מעליית ערך הנכס בטווח הארוך יותר.

פעולה זו תביא לכך שתוך מספר שנים לא רב, תוכל/י לרכוש את הדירה באיזור בו את/ה מעוניין/ת לגור.

שהרי עליית ערך הנכס תהיה לבטח מהירה יותר מקצב החיסכון שלך.

מדוע כדאי לקנות נדל"ן בארץ?

  1. שוק הנדל"ן בארץ ישראל הוכיח כי הוא השוק היציב ביותר בעולם – בשנת 2008, היתה נפילה חזקה מאוד של מחירי הנדל"ן בארה"ב, אירופה רוסיה ועוד. לעומת זאת בארץ, לא רק ששוק הנדל"ן לא נפגע מכך, אלא מחירי הנדל"ן אף האמירו ובקצב גבוה.
  2. המערכת הבנקאית בארץ יציבה יותר ובוחנת בזכוכית מגדלת כל אדם לפני שמאושרת לו משכנתא.
    בנוסף, מדיניות בנק ישראל מקשיחה את תנאי הבנקים למשכנתאות. לכאורה זה פוגע במקבלי המשכנתאות, אך בסופו של דבר, מטרתה של פעילות זו לשמור על חוסנם של הבנקים ועמידותם בפני שינויי השוק.

פועל יוצא של מדיניות זאת היא שמירה על האדם הפרטי.

כך שגורמים אלו תומכים בעובדה כי כדאי ומומלץ לרכוש נדל"ן בארצנו הקטנטונת, הן אם מדובר בדירה למגורים והן אם מדובר בנדל"ן להשקעה.

מדוע כדאי לפנות אלינו?

  1. עיקר עיסוקם של רוב האנשים אינו תחום הנדל"ן. כיוון שאת רוב זמנם הם משקיעים במקום עבודתם, הם אינם מכירים את תחום הנדל"ן לעומקו, ולכן אין זה מן הנמנע שעם כניסתם לעסקת נדל"ן כלשהיא, יבצעו טעויות רבות אשר מגלמות הפסדים כספיים של מאות אלפי שקלים ויותר בכל עסקה. (גם אם זה נשמע לך מופרך זוהי האמת). אנו עוסקים אך ורק בנדל"ן משנת 2005 ומלווים לקוחות רבים ברכישות הנדל"ן שלהם בכל רחבי הארץ.
  2. אנו בונים תוכנית כלכלית נדלני"ת אישית, מותאמת לצרכיך, רצונותיך ומשאביך הפיננסיים. התוכנית מושתתת על ניסיון רב בתחום הנדל"ן, הכלכלה והבנקים למשכנתאות.
  3. אנו מלווים אותך עד יישומה המלא של התוכנית הכלכלית בכל צעד ושעל בדרך, ומונעים ממך לעשות טעויות שיגרמו לך צרות והפסדים רבים. אנו בודקים היטב את הנכס, חוסכים לך עוגמת נפש ולחצים שלרוב נגרמים עקב חוסר ידע והתנהלות שאינה נכונה. אנו חוסכים לך התעסקות רבה עם הנכס. אנו גורמים לכך שתרכוש/י נכס מעולה, שיהיה לך קל להשכירו או למוכרו בבוא העת וערכו יישמר ואף יעלה עם הזמן.
  4. אנו איננו מציעים עצמנו כשותפים בנכס הנדל"ן שלך, אלא רק משמשים לך כיועצים חיצוניים המדריכים ומכוונים אותך בכל צעד ושעל. בסופו של התהליך הנכס רשום על שמך בלבד בטאבו !!
  5. בנדלן נבון אנו עוסקים בנדל"ן בישראל בלבד ומכירים שוק זה על כל רבדיו ומורכבויותיו. יש לנו הצלחות רבות ומוכחות בשטח עם לקוחות מרוצים אשר הרוויחו מאות אלפי שקלים ואף יותר כתוצאה מהייעוץ שלנו וישמחו להמליץ לכם על תרומתנו הרבה להצלחתם הנדלני"ת והכלכלית.

עכשיו זה ברור לכולם !!

לפני רכישת נדל"ן כלשהיא –
בין אם זו דירה למגורים או להשקעה,
בין אם זו העסקה הראשונה, השניה או השלישית שמבצעים בנדל"ן,
זוהי עדיין ההשקעה הגדולה ביותר שאדם מבצע בחייו,
לכן חייבים להתייעץ עם המומחים ביותר בתחום.

אצל לקוחותינו, זה עניין שבשגרה להרוויח מאות אלפי שקלים ויותר באמצעות 'נדל"ן נבון'.

אם גם אתם רוצים להצטרף להצלחה, נא צרו קשר !

להמלצות>>

אם כתבה זו יכולה לעניין מישהו מהמכרים שלך, נא העביר/י אליו את הלינק.

צור קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ – 500,000 ש"ח
 
אולי יעניין אותך גם:
מחפשים מומחה נדל"ן? הגעתם למקום הנכון.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ - 500,000 ש"ח
לקביעת פגישה

*הייעוץ רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ-500,000 ₪