דירה ב- 30% פחות – משתלמת?

להלן ההיבט הנדל"ני המסביר את הסוגייה המעניינת הזו, האם כל הנוצץ זהב הוא? מתוך כתבה ב- YNET ב- 28.1.16: נפתחה ההרשמה להגרלה הראשונה של תוכנית מחיר מטרה בראש העין, במסגרתה ישווקו 196 דירות במחיר הנמוך ב-30% מהשוק… אנו עדים לפרסומים רבים אודות מכרזים למכירת דירות במחירי מטרה, מחיר למשתכן וכד'. בכולם מבטיחים לנו מחיר נמוך בכ- 30% ממחיר השוק, נשמע כמו עסקה ממש משתלמת אשר מי שלא קונה הוא פשוט "פראייר"!!

האם באמת זה משתלם כמו שזה נשמע?

  • חוק חשוב בנדל"ן – כאשר באזור מסויים או בבניין מסויים, מחירי הדירות נמוכים משמעותית ביחס לדירות מקבילות בשוק – פער זה צפוי להישאר. כך שמי שחשב שהוא מרוויח 30% ממחיר הדירה, יגלה שכאשר ינסה למכור את הדירה שלו בבוא העת, שווייה יהיה נמוך משמעותית ממחירי הדירות האחרות הנמכרות.
  • דירות זולות עם מפרטים מינימליסטיים, מזמינות אוכלוסיה חלשה יותר, דבר אשר צפוי להוזיל את ערכן עוד יותר ביחס לדירות האחרות בשוק.
  • מי שאין באפשרותו לרכוש דירה במחירים של היום, יכול לרכוש דירה להשקעה בפריפריה אשר עליה יקבל תשואה נאה וערכה יעלה עם השנים. כך, עד שפרוייקטים כמו מחיר למשתכן או מחיר מטרה יבשילו, כבר יקבלו עליית ערך כזו שתאפשר להם לקנות דירה במרכז בלי תלות ביוזמות ממשלתיות ובהגרלות.
  • הגדלת ההיצע בפרוייקטים מסוג זה אין בכוחה להשפיע משמעותית על ירידת מחיר הנדל"ן בשוק – הם טיפה בים ההיצע מול ביקוש גואה שרחוק מלהיות מסופק.
 

אז למי זה בכל זאת מתאים?

רק בעת שיווק ומכירת הדירות הגמורות, בעוד מספר שנים, זה יתאים בעיקר ל:
  • זוגות צעירים, נשואים טריים שבידם כסף המאפשר רכישת דירה מסוג זה ואין באפשרותם לרכוש דירה מקבילה באותו אזור.
  • או לזוגות שהצליחו לחסוך סכום כסף המתאים לרכישה כזו עד לנקודת זמן זו.
​כל מי שיש באפשרותו כבר היום סכום כסף המספיק לרכישת דירה במרכז הארץ או בפריפריה – לא מומלץ לו להמתין. בשוק הנדל"ן המתנה של חודשים ספורים, יכולה לעלות ביוקר רב, לעומתם סכום החיסכון נשחק ומתפוגג…

אז למה אתם מחכים?

בוא לקבל ייעוץ, ליווי והכוונה מדוייקים מצוות 'נדל"ן נבון' ותתחיל לפעול כמו מקצוען.

צור/י קשר כבר עכשיו לקביעת פגישת ייעוץ!!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
דירה ב30 אחוז פחות
צור קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ – 500,000 ש"ח
 
אולי יעניין אותך גם:
מחפשים מומחה נדל"ן? הגעתם למקום הנכון.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ - 500,000 ש"ח
לקביעת פגישה

*הייעוץ רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ-500,000 ₪