דירה למגורים זו גם השקעה

רכישת דירה עשויה להיות העסקה הגדולה ביותר שאדם או זוג ממוצע, יעשה בחייו. בדרך כלל, הדירה הראשונה תהיה מיועדת למגורים, ורק לאחר מכן, אם יתאפשר בעתיד, יגיע הצורך גם לרכוש דירה אחת (או יותר) להשקעה ויצירת הכנסה פסיבית.

בדרך כלל כאשר מדובר בדירה למגורים, המשתנים שבהם נתחשב למציאה ורכישה של דירה שכזו עשויים להיות שונים מדירה להשקעה. עם זאת, אנו בנדל"ן נבון מאמינים כי גם דירה למגורים זו השקעה, וגם אם בטווח הקרוב אנו רואים את עצמנו גרים בדירה ולא חושבים על מכירתה ברווח, הרי שכן נרצה לקחת בחשבון את האפשרות לעלייה בערך של הדירה לאורך השנים.

אין לדעת מתי נרצה למכור את הדירה ומאיזו סיבה:

נמחיש לכם את ההסבר שלנו עם דוגמה אמיתית שנתקלנו בה. הזוג כהן קנו לפני כ-5 שנים דירה למגורים. דירה נהדרת, במרכז הארץ, נוף יפה, פארק מהמם ליד הבית – עבורם זו הייתה הדירה המושלמת!
לאחרונה, החליטו בני הזוג כהן כי הם רוצים להשתדרג, לעבור לדירה גדולה יותר, חדשה ומתאימה לצרכים החדשים שלהם. להפתעתם הם גילו שהדירה שלהם כלל לא עלתה בערכה! לאחר בדיקה שבוצעה עבורם בנדל"ן נבון, גילינו שהמיקום של הדירה בעייתי – מצד אחד כביש ראשי, מצד שני פארק עמוס ורועש.

לעומת זאת, הזוג לייבוביץ', אשר הגיע אלינו לייעוץ לפני כ-5 שנים לערך, קנה דירה במחיר דומה בחלק אחר של העיר וזכה לעלייה משמעותית בערך הנכס.

במידה והיו בני הזוג כהן, (הראשונים) מגיעים לייעוץ וליווי ברכישת דירתם הראשונה – הם היו:

  • נהנים מאיכות חיים טובה יותר – ללא כבישים סואנים או פארקים רועשים צמודים.
  • כעבור 5 שנים – כשהיו רוצים לשדרג את מקום המגורים שלהם, היו נהנים מפער כספי הרבה יותר קטן בין דירתם הנוכחית לזו החדשה.

הזוג לייבוביץ', שקיבל ייעוץ וליווי לרכישת דירה למגורים, צריך כיום להוסיף רק 200 אלף שקלים עבור הדירה החדשה שלהם. אם ירצו לקחת משכנתא עבור תוספת זו ההחזר החודשי יעמוד על כ-1,000 ₪ בחודש. לעומת זאת, הזוג כהן צריכים להשלים כ-650 אלף ₪ עבור דירה דומה עם החזר חודשי שעשוי לעמוד על כ-3,000 ₪ עבור משכנתא בסכום זה.

היום כבר לא קונים נכס למגורים ללא ייעוץ וליווי נדל"ני מקצועי. גם דירה למגורים צריכה להיבחן כמו דירה להשקעה. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

אשליית היופי בדירה להשקעה
צור קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ – 500,000 ש"ח
 
אולי יעניין אותך גם:
מחפשים מומחה נדל"ן? הגעתם למקום הנכון.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ - 500,000 ש"ח
לקביעת פגישה

*הייעוץ רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ-500,000 ₪