טעות בנדל"ן – כמה עולה לנו?

כמה עולה לעשות טעות בנדל״ן?

זה מצוין לפעול באופן אמיץ ורב תושיה ולהשקיע בנדל"ן, אך יותר אמיץ וחכם הוא לפעול בהנחיית יועצי נדל"ן מומחים. להלן מקרה של לקוח שלנו שניתן ללמוד ממנו:

לקוח שהגיע אלינו לאחרונה עם הוריו, סיפר כי לפני כ- 3 שנים, קיבל מהוריו כסף לרכישת דירה להשקעה, ויחד עם ההון העצמי שברשותו,הייה להם את הזכות לדירה, ורכש דירה קטנה בת 2.5 חדרים בבאר שבע, ללא משכנתא.

את כספי שכר הדירה שקיבל, חסך מידי חודש ובנוסף חסך סכום נוסף כמיטב יכולתו כסטודנט… וכך, צבר סכום נאה של כ- 100,000 ש"ח נוספים בתקופה זו.

כיום, כשהגיע לייעוץ בנדל"ן נבון, הוכנה לו תוכנית למכירת הדירה בבאר שבע ובמקומה לרכוש דירה במרכז הארץ, עם משכנתא, כך שהשכירות תכסה את המשכנתא במלואה.

בנוסף, תיפתח עבורו אפשרות נוספת:

לגור בדירה שהוא רוכש (במקום להוציא כסף על שכירות) ולהשכיר חדר אחד מחדרי הדירה, כך שזה יעזור לו לכסות את המשכנתא שלקח, וגם יצמצם את ההוצאות שלו על דיור.

ראוי לציין שהבחור בן 26 בלבד, סטודנט, ובזכות אמביציה חזקה, נחישות, ונכון שגם קיבל קצת עזרה מההורים, הגיע למצב שהוא יכול לרכוש דירה במרכז הארץ, תוך 3 שנים בלבד!!

טעות בנדל"ן - כמה עולה לנו?

מובן שאם היה מגיע מראש לנדל"ן נבון, לפני כ-3 שנים, היינו מציעים לו לרכוש כבר אז דירה במרכז, עם משכנתא, כשהמחירים היו הרבה יותר נמוכים.

במהלך 3 שנים אלו, המחירים בבאר שבע עלו בכ- 70,000 ש"ח, לעומת דירה במרכז שעלתה בכ- 280,000 ש"ח. (במיקומים שהומלצו על ידנו לפני 3 שנים לתקציב זה).

המסקנה: אילו היה מגיע אלינו לייעוץ בנדל"ן לפני כ- 3 שנים, היה ההון העצמי שלו נטו, המצוי בידיו לאחר מכירת הדירה, גדול בכ- 160,000 ש"ח נוספים, לעומת מצבו הנוכחי.

הנה לפניכם התחשיב:

אז מי אמר שייעוץ בנדל"ן הוא יקר???

אם גם אתם רוצים לייצר לעצמכם שפע כלכלי עתידי, אל תעשו טעויות שיעלו לכם ביוקר,

בואו לנדל"ן נבון ותקבלו תכנון מדוייק + ליווי ביישום התוכנית הכלכלית-נדל"נית שלכם
מא' ועד ת'.

טעות בנדל"ן - כמה עולה לנו?
צור קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ – 500,000 ש"ח
 
אולי יעניין אותך גם:
מחפשים מומחה נדל"ן? הגעתם למקום הנכון.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ - 500,000 ש"ח
לקביעת פגישה

*הייעוץ רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ-500,000 ₪