כך מפסידים כסף מנדל"ן

אנשים רבים מתלבטים בנושאי נדל"ן, אך מעדיפים לפעול לפי תחושות הבטן שלהם (כי ממש חבל ל"בזבז" כסף על ייעוץ) וגם, אולי, מעדיפים להתנסות ולחוות בעצמם את התהליך, ללא עזרה מקצועית, אפשר לקרוא לזה "יצר הרפתקנות" / "אהבת סיכונים" / "עודף בטחון עצמי" וכד'.

לאחרונה קיבלנו שתי פניות מלקוחות המתארות סיטואציות מסוג זה:

מקרה אחד

אישה אשר אין לה דירה בבעלותה – ויש לה הון עצמי של 800,000 ש"ח. היא החליטה בינה לבין עצמה שהיא מוכנה לקחת משכנתא של עד 700,000 ש"ח ובהתאם לתקציב שקבעה לעצמה, החליטה לחפש דירה להשקעה.
זאת מבלי לבנות לעצמה תוכנית מדוייקת להשקעה אשר תמקסם את היכולות הכלכליות שלה ומבלי לדעת איפה להשקיע וכיצד להשקיע בצורה אחראית ונבונה.

מקרה שני

בחורה צעירה בת 24 אשר קיבלה 1,100,000 ש"ח מהמשפחה והחליטה להשקיע את הסכום ברכישת דירה במקום מסויים, רק כי זה מתאים לתקציב שלה, בלי כל הבנה וידע מוקדם.
היא אינה מעוניינת לקחת משכנתא, כי הרי משכנתא זה דבר מאוד מפחיד (וזה נכון לגבי מי שלא מבין בתחום).

 

אז כך ידידיי מפסידים כסף רב ומסכנים את מיטב הונכם.

יש לנו לקוחות רבים שפעלו לבד, ניכוו, וספרו לנו על הטעויות הרבות שעשו כשפעלו ללא ייעוץ נדלן, אלה מעט מן הסיפורים שחוזרים על עצמם:

  • טעויות באיתור מיקום להשקעה: המיקום נראה נוצץ בהתחלה ואז גילו שהוא מוצף משקיעים ואין ביקוש לדירה שלהם. הובטחה להם שכירות גבוהה, אך לא נלקחו בחשבון מספר חודשי אי השכרה כל שנה וחילופי שוכרים תכופים.
  • המחירים תקועים במקום ולא עולים כמו בשאר החלקים החמים בארץ.
  • בעיות באיתור שוכרים מתאימים, מתברר שהמקום מאופיין ע"י אוכלוסייה חלשה, בעלת יכולת ירודה של עמידה בתשלומים.
  • בעיות עם תחזוקת הדירה, שניתן היה לראות מראש, אם רק היה להם הניסיון לכך.
  • בעיות משפטיות שונות שלא הצליחו להגיע לפתרונן כמו במקרים של: יורשים, חוסים, אי רישום בעלות מלאה על הדירה, הערות אזהרה, ולעיתים בגלל בעיות אגו לא מצליחים הצדדים להגיע לעמק השווה ולהסכמות.
  • רכישת דירה בחו"ל: הסוכן נראה ונשמע מאוד אמין, בחודשים הראשונים מקבלים את דמי השכירות שהובטחו בזמן שהובטח, אך עם הזמן פתאום יש "תקלות" והם מבינים ש"עקצו אותם". לא ברור לאן נעלם הכסף שהושקע?!

אז מדוע לפעול כמו טירונים?
פנו למקצוענים ותוכלו לישון שנת ישרים!!

כך מפסידים כסף מנדל"ן
צור קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ – 500,000 ש"ח
 
אולי יעניין אותך גם:
מחפשים מומחה נדל"ן? הגעתם למקום הנכון.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ - 500,000 ש"ח
לקביעת פגישה

*הייעוץ רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ-500,000 ₪