מה זה זכות לדירה?

חושבים לרכוש קרקע חקלאית? מה הכוונה זכות לדירה? מה הסיכון ברכישת זכויות בנייה ולא דירה בנוייה. לא בטוחים מה הכוונה? מתלבטים מה נכון עבורכם? המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. בנדל"ן נבון אספנו עבורכם מספר נקודות בנושא הזכות לדירה בישראל.

מה היא רכישת קרקע עם זכות לדירה

ברכישת זכות לדירה אתם רוכשים את זכויות הבנייה על הקרקע ולא דירה מוכנה. רכישת קרקע חקלאית עם זכות לדירה מאפשרת לבעליה לבנות דירה על השטח כאשר הקרקע תופשר לבנייה ואז ייאלץ הבעלים לשלם מיסוי מקרקעין גבוה הכולל גם היטל השבחה. כיועץ נדל"ן אני ושותפתי מבינים כמה חשוב להיכנס לעסקה שכזו בכובד ראש עם הכלים הנכונים. המחירים לקרקע חקלאית נמוכים מאוד בהשוואה למחירי הקרקעות בישראל והמחירים מאוד קורצים לעין. חשוב לזכור כי תהליך אישור בנייה יכול לקחת שנים וכולל הרבה מאבקי כוח פוליטים ברשות המקומית. יש ללמוד לעומק את המגבלות השונות על הקרקע כמו אזהרות בגין הפקעה, עיקולים, שעבודים או מיקומה על אתרים עתיקים. במידה והקרקע היא בבעלות פרטית או שזו זכות חכירה של קרקע ממינהל מקרקעי ישראל הפשרתה יכולה לבטל הסכמי חכירה להעניק פיצויים מזעריים לבעלי הקרקעות.

נדל"ן נבון – הדרך הבטוחה להשקעה הנכונה.

תחום ההשקעה בנדל"ן הוא מבוקש, אבל לא כל האנשים מבינים ומכירים את עולם הנדל"ן לעומק.לא כולם יודעים להעריך כדאיות עיסקה נדל"נית, פוטנציאל עליית ערך ולא תמיד מבינים עד הסוף את המשמעויות והסיכונים הכרוכים בכל עיסקה.

פה אנחנו, נדל"ן נבון נכנסים לתמונה. לא משנה אם זו דירה ראשונה או דירה להשקעה. אנו מעניקים ייעוץ כלכלי ומקצועי לפני כל פעולת נדל"ן. תפקידנו הוא לעזור לכם למקסם את הרווח בהשקעה ולהקטין את הסיכון. אנשים רבים אינם מודעים ליכולותיהם ו/או למגבלותיהם הפיננסיות בביצוע רכישות/מכירות נדל"ן.

בעזרת בניית תוכנית כלכלית אישית, הלקוח יוכל לבצע רכישה נכונה בעולם הנדל"ן. אנחנו בנדל"ן נבון מלווים את הלקוח עד יישום התוכניות בפועל. יש לנו ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים שאותם ליווינו בתהליך כולו. אנו בעלי היכרות מעמיקה בהתנהלות הבנקים בתחום המשכנתאות ואנו דואגים להישאר מעודכנים בשינויים הרבים בתחום. בואו נבנה תוכנית להשקעה נכונה.

3 שאלות שאתם צריכים לשאול לפני רכישת דירה
צור קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ – 500,000 ש"ח
 
אולי יעניין אותך גם:
מחפשים מומחה נדל"ן? הגעתם למקום הנכון.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ - 500,000 ש"ח
לקביעת פגישה

*הייעוץ רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ-500,000 ₪