מה נדרש כדי להצליח בהשקעות נדל"ן?

מהם התכונות, הכישורים והידע הנחוצים כדי להצליח בהשקעות בנדל"ן? רבים מבינים כיום, יותר ויותר, שכדי להגיע לביטחון כלכלי ולרווחה פיננסית, חשוב וחיוני לכל משפחה או אדם פרטי להשקיע בנדל"ן. באפיק זה טמון הכסף הגדול, הרווחים הגדולים והמינוף הפיננסי המוצלח והיעיל ביותר. לכל המתעניין בתחום הנדל"ן, מומלץ לדעת באיזה כלים להשתמש ואלו כישורים לאמץ על מנת לבצע השקעות נדל"ן מוצלחות ורווחיות.

הידע הנחוץ למשקיעים בנדל"ן:

  1. הבנה כלכלית של תהליכים במשק ומעקב צמוד אחר המתרחש בארץ ובעולם.
  2. הכרת שוק הבנקים למשכנתאות מבחינת מדיניותם וחוקיהם המשתנים.
  3. מעקב אחר התפתחויות הערים השונות: התנהלות ראשי ערים ומדיניותם, תוכניות בניין העיר, מחירים, תשואות על ההשקעה, ביקוש והיצע נדלנ"י.
  4. ידע וניסיון מעשי בהשקעות נדל"ן – לא מספיק הידע התאורטי – צריך לרדת למגרש ולהשתתף באופן פעיל בשוק הנדל"ן על מנת לצבור ניסיון בתחום.

התכונות והכישורים הנחוצים להצלחה בהשקעות נדל"ן:

  1. אורך רוח וסבלנות רבה – נדל"ן הוא תחום איטי ואינו מתאים לאנשים נמרצים ותזזיתיים.
  2. היכולת לפרוץ דרך ולא ללכת עם העדר – להיות זה שמגלה את המקום הפוטנציאלי הבא להשקעת הנדל"ן – לפני שהשאר נכנסים, כשהמחירים כבר בנסיקה.
  3. אומץ ביחד עם זהירות מחושבת – כיוון שמדובר בסכומי כסף נכבדים שיש להשקיע, רבים חוששים מהתחום.
  4. ראש יצירתי, דמיון וחזון – כמו בכל תחום, כדי להצליח, יש לעשות דברים אחרת, להיות אטרקטיביים יותר, לשאוף לבידול ולערך מוסף ייחודי לנכס הנדל"ן שלכם.
  5. ראייה רחבה ומקיפה – לא מספיק לתת את הדעת רק למספרים ולתשואות. להשקעת נדל"ן מוצלחת דרושה קודם כל ראייה רחבה של התמונה הכללית, קריאה נכונה של המגמות בשוק הנדל"ן, לאן נושבת הרוח וזיהוי הצרכים של שוכרים / רוכשים פוטנציאליים בזמן ובמקום נתון.

    למי זה לא מתאים?

  1. למי שמחפש קיצורי דרך – אנשים אלה לרוב נופלים קורבן למעשי רמאות והסיכוי שיאבדו את כספם גבוה יותר.
  2. למי שמחפש רווח מהיר – רק מי שמקדיש לתחום את רוב זמנו, יכול להגיע לעסקאות אשר כבר בתהליך הרכישה ברור לו כי מדובר במציאה, או באפשרויות לשדרוג הנכס ולהגדלת ערכו.
  3. למי שמחפש מציאות ובזול – לרוב, המציאות הזולות בשוק הנדל"ן עולות ביוקר – הדבר עשוי להתבטא בנכס עם בעיות משפטיות, בביקוש נמוך או בהתעסקות רבה ומתישה בניהול הנכס.
  4. למי שמחפש את הטוב מהטוב – גם בנדל"ן כמו בכל תחום, אי אפשר להשיג את הנכס ה"מושלם", תמיד יהיה צורך להתפשר על פרמטר מסויים. רצוי שפרמטר זה יהיה בעל חשיבות שולית יחסית. צריך להסתכל על עלות מול תועלת ולחפש את התועלת המירבית שניתן לקבל בסכום ההשקעה.
  5. למי שנוטה לעודף יצירתיות – טעות נפוצה היא להפוך נכס ספציפי לרב תכליתי – באופן זה מאבד הנכס את כל תכליתו. (למשל: פיצול דירה גדולה למספר דירות קטנות שלא כחוק וחיבורן מחדש ליחידה אחת או ייעוד וילה למספר יחידות דיור אשר בסופו של דבר נשארות מחוברות וכד').
אם אין לכם את כל הידע והכישורים הנדרשים, ואתם בכל זאת מבינים את חשיבותו של הנדל"ן למען חרותכם הכלכלית, זה הזמן לפנות לצוות 'נדל"ן נבון' אשר להם ניסיון רב והצלחות מוכחות בתחום הנדל"ן. ב'נדל"ן נבון' תקבלו תוכנית כלכלית המותאמת אישית לכם, להשקעת הנדל"ן שלכם וכן ליווי והדרכה ביישומה המעשי, שלב אחר שלב עד למימושה המלא. באופן זה תוכלו גם אתם להצליח בהשקעות הנדל"ן שלכם.

הצטרפו גם אתם אל קהל הלקוחות המרוצים של 'נדלן נבון'!

להמלצות>>

לקביעת פגישת ייעוץ צלצלו 24 שעות ביממה (:

1800-101-350

מזמינים אתכם לקרוא גם על מחירי נדל"ן

אם כתבה זו יכולה לעניין מישהו מהמכרים שלך, נא העביר/י אליו את הלינק.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

צור קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ – 500,000 ש"ח
 
אולי יעניין אותך גם:
מחפשים מומחה נדל"ן? הגעתם למקום הנכון.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ - 500,000 ש"ח
לקביעת פגישה

*הייעוץ רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ-500,000 ₪