רוצים לעבור לשכונת יוקרה? רוצים לשדרג את איכות החיים שלכם?

צרו קשר עם הצוות של 'נדל"ן נבון', ונתכנן לכם את התוכנית הנדלני"ת-הכלכלית הטובה ביותר למימוש חלומכם!

משפחות צעירות עם ילדים, מעוניינות פעמים רבות לעבור לגור בקרבת ההורים בשכונה מבוקשת ואיכותית ובדירה גדולה יותר המתאימה לצרכים של ילדיהם.

לא פעם, המעבר קשור לא רק בשדרוג של הדירה, אלא גם בשדרוג של הסביבה. כהורים לילדים, הורים רבים מעוניינים שילדיהם יגדלו בסביבה איכותית מאד, עם גני ילדים ובתי ספר מובילים בארץ.

היתרונות כאן הם בולטים, אלא שכמובן – בשביל דירה גדולה יותר בשכונה איכותית, צריך גם לשלם יותר. משפחות צעירות רבות, שבהן ההורים צריכים לעבוד שעות רבות וגם לעמוד בתשלומי הוצאות שוטפות עבור הילדים, מוצאות את עצמן תוהות איך לגייס את סכום ההשקעה בצורה הטובה ביותר, ולא להמתין שנים רבות עד שיוכלו לשדרג את סביבת המגורים שלהם.

השקעה טובה ואיכותית בנדל"ן



זוג נשוי עם ילדים הגיע לפני מספר חודשים למשרדנו וביקש שנסייע לו. הזוג התגורר בדירה קטנה, וביקש לעבור לדירה גדולה יותר, אשר תתאים למשפחתם שהולכת וגדלה.

הזוג מצא דירה להשקעה נהדרת בשכונת יוקרה ברמת גן – שם גם היו כמה ממוסדות החינוך המובילים בעיר – ללא ספק אפיק התפתחות מעולה עבורם ועבור הילדים.

אלא שכמו כל זוג צעיר – גם הזוג שהגיע למשרדנו נתקל באותה בעיה – הסכום שהיה ברשותו, לא הספיק בתור סכום השקעה ראשוני, והבנקים לא אישרו נטילת משכנתא, בשל הון עצמי חסר.

מיד כשהם הגיעו אלינו, תכננו עבורם תוכנית השקעות חכמה שתאפשר להם בסופו של יום, להגשים את שאיפותיהם. המלצנו לזוג על אפיק כפול. מאחר שהם ביקשו לעבור כמה שיותר מהר לשכונה – הומלץ לזוג כי יעבור להתגורר בדירה מאותו סוג שהם בחרו אך בשכירות, ולא לרכוש אותה.

במקביל, ההון העצמי שלהם הושקע, במקום בדירה ברמת גן, בשתי דירות אחרות באזור המרכז.

כעת, לזוג היו שתי דירות שהם השכירו, והרוויחו עבורם דמי שכירות נאים. דמי השכירות עזרו להם גם במימון הדירה אותה הם שוכרים בעצמם.

הרעיון הוא שבעתיד בתוך מספר שנים, עקב עליית מחירי הנדל"ן, כבר תהיה בידי בני הזוג האפשרות למכור את שתי הדירות להשקעה ולרכוש את בית חלומותיהם. הדירות שהם רכשו להשקעה יעזרו להם להגדיל ולפתח את האיתנות הפיננסית של המשפחה ויתמכו במימוש חלומם.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים?

גם אתם רוצים לשדרג את חייכם אך באופן שקול ומתאים מבחינה כלכלית?

צרו קשר בטלפון 1-800-101-350 או השאירו פרטים באתר,

ונבנה עבורכם את התוכנית הנדלני"ת-כלכלית הטובה ביותר!

צור קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ – 500,000 ש"ח
 
אולי יעניין אותך גם:
מחפשים מומחה נדל"ן? הגעתם למקום הנכון.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ - 500,000 ש"ח
לקביעת פגישה

*הייעוץ רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ-500,000 ₪