רינת – מרכז הארץ – 01/05/21

תקציר:-

"לאורך כל התהליך הרגשתי שאני בידיים טובות, אמינות ומקצועיות. הרגשתי שאתם באמת רוצים את טובתי ודואגים לי כאילו אתם רוכשים לעצמכם דירה."

"לגלית ושחר היקרים!

רציתי להודות לכם על השירות המקצועי, האמין והאדיב.

הגעתי אליכם לאחר מספר שנים בהן ישבתי על הגדר, עם רצון לרכוש דירה אך עם המון פחדים, בלבול וקושי למצוא את הכיוון המתאים לי.

לאחר סבב פגישות עם יועצי נדל"ן הגעתי גם אליכם. כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם שחר, הבנתי שיש לי עסק עם אדם מקצועי המכיר היטב את שוק הנדל"ן. משפט אחד של שחר גרם לי להבין שעלי לשנות כיוון חשיבה כדי לצאת נשכרת מכל התהליך. אהבתי את העובדה שלא ניסיתם למכור לי חלומות לא מציאותיים,  בניגוד ליועצים אחרים שהרגשתי שרק מנסים לגזור עלי קופון.

לאורך כל התהליך הרגשתי שאני בידיים טובות, אמינות ומקצועיות. הרגשתי שאתם באמת רוצים את טובתי ודואגים לי כאילו אתם רוכשים לעצמכם דירה.

בעיצומו של תהליך חיפוש הדירה, נקלענו למשבר הקורונה ובכל זאת הצלחתם להוביל אותי לסגירת עסקה. ברקע היו הרבה מתחים ואי וודאות לאור ההגבלות במשק. אתם הייתם לצידי, הרגעתם, עודדתם וטיפלתם במקצועיות בכל מה שהיה צריך. הייתם רגישים למצב רוחי ושמרתם על קו חיובי ואופטימי לאורך כל הדרך.

גלית – לא התפשרת על שום דירה ומחיר ועודדת אותי להמשיך ולחפש. הקשבת והכלת אותי גם ברגעי לחץ מול מתווכים ובעלי דירות כשלא היה לי מושג מה להגיד. אין לי מילים לתאר את גודל ההערכה שאני חשה כלפייך. את מקצוענית אמיתית, למדתי ממך המון.

שחר – מקצוען אמיתי, בעל ידע וניסיון עצום. הובלת את תהליך המו"מ בשלמות. כל התחזיות שנתת היו מדויקות. יש בך שילוב נדיר של איש נדל"ן ממולח וחריף עם רגישות ויכולת להבין את המצב הפסיכולוגי של הלקוח ולנסוך בו ביטחון.

הסבלנות והיחס האישי שלכם חיממו את ליבי והרגשתי שאתם חלק מהמשפחה. הידע האינסופי שלכם והירידה לפרטים הכי קטנים רק חיזקו את ההרגשה שעשיתי בחירה נכונה ברכישת הליווי שלכם.

חסכתם לי חיפושים מיותרים והרבה כסף. הבנתי כמה חשוב לגשת לתהליך הזה עם מישהו שבאמת מבין מה הוא עושה. הייתם מציאותיים וישרים והרגשתי ביטחון לאורך כל הדרך.

השירות שאתם נותנים משקלל את כל מה שדרוש לרכוש דירה ולעבור מתחנה לתחנה באופן מהיר.

יש בכם יושרה נדירה, יכולת חיבור מדהימה לאנשים, סבלנות, אדיבות, מקצוענות, רגישות ואמינות.

למדתי מכם המון, גרמתם לי להאמין בעצמי ולהפוך חלום למציאות, גם עם משכורת ממוצעת במשק. היום אני יכולה לומר שאני שלמה ושמחה עם התוכנית.

אני מוקירה לכם תודה ותחסרו לי מאוד ,

בהערכה ואהבה ענקית,

רינת"

צור קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ – 500,000 ש"ח
 
אולי יעניין אותך גם:
מחפשים מומחה נדל"ן? הגעתם למקום הנכון.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
*רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ - 500,000 ש"ח
לקביעת פגישה

*הייעוץ רלוונטי לבעלי הון עצמי של החל מ-500,000 ₪